محمد یزدانمحمد یزدان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

محمد یزدان نفس مامان

اولین تپش زندگی

1391/11/25 8:48
نویسنده : خاله زهرا
229 بازدید
اشتراک گذاری

                       

                                             سلام  سلام صدتا سلام

امروز میخوام با کمک خاله جونم وبلاگم رو بنویسم بذارین از اول اولش براتون بگم یعنی از وقتی من نبودم.....

آره مامانی وبابایی تصمیم داشتن وقتی یکتاجون خواهر گلم کلاس اولش تموم شد به فکر اومدن یه

بچه ی دیگه یعنی من باشن!اما یه روز خداجون به یکی از فرشته هاش پیغام داد که من کم کم باید برم

توشمک مامانم تا برای اومدن به این دنیا آماده بشم ومن چند ماه زودتر از موعدی که مامان بابا

میخواستن به وجود اومدم ،اولش فکر می کردم شاید اونا من رو نخوان اما با اینکه یه توده سلولی

بیشترنبودم حس کردم مامانی وبابایی خیلی از به وجود اومدن من خوشحال شدن

                         

                                   

 

 

 

         

اولین سفر جنینی من زمانی بود که مامانی تازه فهمیده بود یه نی نی تو شمکش داره که رفتیم شهر بابام

(بیرجند)، اونجا به خاطر پاره ای مسائل که اینجا لازم نیست گفته بشه همه از حاملگی مامانی باخبر شدن

خیلی به خودم می بالیدم آخه همه از اینکه قرار بود من به این دنیا بیام خوشحال بودن

راستی من قراره آدم خوشبختی باشم چون از همین الان دوستای خوبی دارم که اونا هم تو راهن یکی

نی نی عمه فریبا که دوماه از من بزرگتره دومی هم نی نی عمو محمد وخاله راضیه که 40 روز از من بزرگتره

                             

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پسر خاله جون
25 بهمن 91 18:19
سلام پسرخاله جون میبینم تو هم وبلاگ داری

مرسی پسر خاله ی گلم
akram joon
26 بهمن 91 21:29
از دست خاله ی ناقلات که بهمون خبر نداد وبلاگ باز کردی.مبارک باشه محمد یزدان جون

خبرندادم چون گفتم هرکی از وبلاگ حسین جون دیدن کنه متوجه میشه محمد یزدانم وبلاگ داره


مامان امیر علی
28 بهمن 91 14:04
وایییییییییییییی خدای من محمد یزدان عزیز
وبلاگت مبارک باشه
دست خاله جون درد نکنه زحمت کشیدند


مرسی عمه جون
یکتا جون
3 اسفند 91 9:47
سلام داداشی جون میبینم تو هم وبلاگ داری

سلام آبجی جون مرسی عزیزم دوستت دارم