محمد یزدانمحمد یزدان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

محمد یزدان نفس مامان

دومین سفر

1392/3/26 11:27
نویسنده : خاله زهرا
399 بازدید
اشتراک گذاری

                          

بله دومین سفر بنده بازم به سمت بیرجنده روز دوشنبه 28 اسفند ماه به سمت بیرجند حرکت کردیم

قرار بود عمه فاطمه هم از بیرجند به مشهد بیان ویه جا از راه رو باهم قرار بذاریم همدیگه

رو ببینیم مامانی واسه ناهار تو راهمون پیراشکی درست کرده بودخوشمزه اما حیف که عمه یه روز سفرشون

به تعویق افتادناراحت اما خب خاله طاهره(خاله جون مامانی) رو تونستیم توی راه ببینیم اکرم خاله معتقد بود

من خیلی تغییر کردم وکلی واسه خودم بزرگ شدممژه راستی قبل از حرکتمون رفتیم خونه مامان جون

 

هم واسه خداحافظی وهم اینکه آقا مرتضی پسر خاله مامانی از تهران اومده بود، منم چون واسه اولین

بار آقا مرتضی رو میدیدم حسابی براش خندیدم اونم که عشق بچه!! حسابی از دیدن من ذوق کرده

بودوچند تا عکس هم ازم گرفت خوبه که پسرم اگه دختر بودم میگفتن چشمش به پسر مجرد افتاده

نیشش تا بنا گوش وا شده!!

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم جون
26 خرداد 92 11:57
فک کنم قیافه آقامرتضی از قیافه تو دیدنی تر بوده با ذوقش


مرتضی
27 خرداد 92 0:09
سلام محمد خندان
می بینم که بالاخره آپدیت کردی، عکس جدید بذار ببینیم چه شکلی شدی؟
آره، واقعا ذوق زده شده بودم


باشه آقا مرتضی ایشالله سر فرصت عکساشم میذارم
عمه جون حسین
1 تیر 92 19:55