محمد یزدانمحمد یزدان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

محمد یزدان نفس مامان

من وبابام

1392/3/26 10:25
نویسنده : خاله زهرا
357 بازدید
اشتراک گذاری

                          

وقتی میرم تو بغل بابام کلی بهم خوش میگذره وهمه ش می خندم آخه بابایی یه کارایی میکنه

که از خنده غش میکنم مثلا یه بار که تو بغلش بودم از گلوش یه صداهایی در می آورد که نتونستم

جلوی خنده هامو بگیرم مامانی هم میگه بسه دیگه الان بچه م دل درد میگیرهتعجب!! (فکر کنم علاوه بر زیاد

شیرخوردن خنده هم باعث دل درد میشه!!!!!!!!!!) اینم یه کشف دیگهیول تازه مامان اون لحظه از من

وبابایی ویکتا جون فیلم برداری کرد

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فروشگاه نادین
26 خرداد 92 10:59
پیشاپیش از حضور شما دوست عزیز در فروشگاه لوازم جشن تولد نادین سپاسگذاریم
مریم جون
26 خرداد 92 11:52
به به چه مامانی!


آره چنی مامانی که دشته