محمد یزدانمحمد یزدان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

محمد یزدان نفس مامان

پسر لوس!!!

1392/3/26 10:05
نویسنده : خاله زهرا
365 بازدید
اشتراک گذاری

 

مامانی بهم میگه تو خیلی پسر لوسی هستیناراحت من که نمیدونم منظورش چیهسوال؟!! من وقتی خوابم

که خوابم  وباید تو خونه سکوت کامل باشه تا بتونم درست حسابی بخوابمخواب وگرنه خواب خرگوشی دارم

وبا اندک صدایی بیدار میشم اما وقتی بیدار میشم باید یکسره مامانی پیشم بشینه وباهام حرف بزنه، آخه

چیکار کنم علاقه زیادی به مصاحبت با دیگران بخصوص مامانی دارممژه اینطور که من فهمیدم ارتباط اجتماعی

خوبی دارم وخیلی زود با بقیه ارتباط برقرار میکنم مثلا یه شب که دور همی خونه ی عمو رضا بود کلی با امیر عباس  حرف زدیم به قول مامان امیرعباس از دست مامانامون که چقدر لباس تنمون میکنن درد دل کردیم!!!

یه شبم که محمدرضا جون اومده بود خونه مون با همدیگه حرف زدیم البته بیشتر من حرف می زدم ومحمدرضا جون فقط می خندید اونقدر که بقیه گفتن محمدرضا داره غش میکنه از خنده!!!

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم جون
26 خرداد 92 11:50
آخی جونم من عاشق خنده بچه هام


مرســـــــــــی عزیــــــــزم