محمد یزدانمحمد یزدان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

محمد یزدان نفس مامان

اولین زیارت من

1392/1/19 8:40
نویسنده : خاله زهرا
229 بازدید
اشتراک گذاری

        

روز 15 آذر ماه هوای مشهد به شدت آلوده بود مدرسه ها به علت آلودگی هوا تعطیل بود

وبابایی وخواهر جونی خونه بودن اون روز دوستای مامانی که بچه هاشون دوستای یکتا جون

بودن برای دیدن من اومدن دستشون درد نکنه

فرداش یعنی 16 آذر امام رضا منو برای زیارت طلبید وما به همراه مامان جون به حرم رفتیم

وااااای نمی دونین چقدر خوش گذشت جای همه تون خالی مامانی ازم عکس گرفت وازینکه

من صحیح وسالم به دنیا اومده بودم خوشحال بودن واز خدا تشکر میکردن راستی مامانی

واسه سلامتی من وخواهر جونی دعا کرد ، نماز خوند وسجده شکر به جا آورد

                                    

 

                     

    

    اینم "یکتا" حواهر جونمه ببینین چه آبجیم محجبه ست مژه

    

    

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)