محمد یزدانمحمد یزدان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

محمد یزدان نفس مامان

لبخند من

1392/1/19 9:54
نویسنده : خاله زهرا
305 بازدید
اشتراک گذاری

                        

نزدیک به یه ماهم بود که لبخند زدم قبلش لبخند می زدم اما با خودم ، ایندفعه فرق می کرد وقتی باهام

حرف می زدن می خندیدم یک لبخند کوچولو وناز لبخند مامانی هم واسه هر چیزی کلی ذوق میکنه !

امروز وقتی اومد تو اتاقم ومن بهش لبخند زدم کلی منو بوس کرد وقربون صدقه م شد، یکتا جونی

گفت : مامانی دیگه داری بیش از حد بهش توجه می کنیتعجب

مامانی هم بهش گفت: عزیزم وقتی تو کوچولو بودی من واسه تو هم اینقدر ذوق می کردم...

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهار(مامانی شهراد)
19 فروردین 92 10:04
ma umadiiiiiiiiiiiiiiiim
مرتضی
19 فروردین 92 20:34
... از اون روز به بعد کوچمولوی قصه ما لبخند زدن رو یاد گرفت و ماشاالله ماشاالله حسابی خنده رو شد و این گونه بود که محمد یزدان به محمد خندان معروف شد
الهی من قربونت خنده هات برم، عزیزم


ماشالله به آقا مرتضی چه زیبا نوشتین
عمه حدیث خوشگله
19 فروردین 92 21:33
سلام/خیلی زیبا نوشتی خاله زهرا
ماشاالله پسرنازی دارین، عکس های روز به دنیا اومدنش خیلی ناز بود

لینکتون کردم


ممنونم عزیزم ما هم لینکتون می کنیم
مریم جون
21 فروردین 92 12:21
سلام عزیزم کوچولوی نازی داری خدا برات حفظش کنه ایشالله زودی بزرگ شه


مرسی عزیزم