محمد یزدانمحمد یزدان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

محمد یزدان نفس مامان

عروسی عمو علی

1391/11/27 9:56
نویسنده : خاله زهرا
229 بازدید
اشتراک گذاری

  

                                                       

موقع دامادی عمو علی من 5 ماهه بودم ، دکتر مامانی اجازه نمی داد مامانی بره بیرجند ، اما مامانی

دوست داشت بره ،دکتر هم براش دوباره سونو نوشت وگفت اگه موقعیت بچه وخودت خوب باشه می

تونی بری ، مامانی هم دوباره رفت سونوگرافی!وضعیت مامانی هیچ فرقی نکرده بود فقط یه چیز توی این سونو مشخص شد اونم اینکه دکتر گفت نی نی تون یه شازده پسره ! فکر کنم خیلی

خوشحال شدن آخه به قول بزرگترا جنس شون جور شد ، هم دخمل داشتن وهم پسر ! راستی نی نی عمه فریبا وخاله راضیه هم پسره ،می تونم کلی باهاشون پلیس بازی کنم فکر کنم نی نی دایی احسان پسره ونی نی عمه هاجر هم احتمالا دختره!از حالا دلم براش می سوزه چون یه دونه هم بازی ندار ه

نازی نازی!!!

اون موقع  بهش میگم توباید بری باعروسکات بازی کنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

هیراد و عمه لیلاش
27 بهمن 91 0:08
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده لطفا به وبلاگش بیایید و کمکش کنیدارزومند ارزوهای شما
akram joon
27 بهمن 91 10:01
خب خاله جون منکه لینک های حسین جونو نگاه نمیکنم مطالبشو میخونم


خب عزیزم لطف کن ازین به بعد لینکارو هم نگاه کن
عمه هاجر
27 بهمن 91 21:20
سلام عمه جون وبلاگت مبارک دست خاله جونی دردنکته


ممنونم عمه جون
مامان امیر علی
28 بهمن 91 14:14
امیر علی: اخ جوووووووووووون پلیس بازی
محمد یزدان جون کی میای بازی کنیم


بذار عمه جون بزرگ بشیم داریم براتون


پسر خاله جون
28 بهمن 91 18:05
سلام محمد یزدان جون عروسی عمو علیت مبارک


مرسی پسرخاله جون


نیکان دوست پسر خاله
1 اسفند 91 9:59
سلام نی نی جون وبت مبارک دست خاله جونت هم درد نکنه که با حوصله این همه مطالب می نویسه


سلام مرسی ازینکه بهم سرزدین