محمد یزدانمحمد یزدان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

محمد یزدان نفس مامان

بالاخره اومدنی شدم

1391/12/3 17:01
نویسنده : خاله زهرا
179 بازدید
اشتراک گذاری

         

امروز سه شنبه 23 آبان 1391 آخرین روزیه که مهمون وجود مامانی هستم فردا قراره مامانی رو عمل

کنن و من چشمم این دنیا رو ببینه، با اینکه تا حالا من و مامانی سخت بی تاب دیدن همدیگه بودیم اما از حالا دلم واسه شمک مامانی تنگ میشه ، تازه شنیدم مامانی هم داشت به مامان جون می گفت

:فردا که این شازده پسر رو از تو شکمم بیرون بیارن دلم واسه لگداش تنگ میشه فکرش رو بکنین مامانی اونقدر منو دوست داره که لگدای منم واسش شیرین بوده!!!!!!!!

   در ضمن امشب مامانی کلی واسه سلامتی من دعا کرد             

                                  

  امشب میخوام تا خود صبح                       فقط برات دعا کنم 

                                           امشب میخوام برای تو                              خدا،خدا،خدا کنم

                                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه فریبا
4 اسفند 91 13:33
امیر علی: واییییییییییی خدای من بلاخره پسر داییم اومدنی شد
suny joon
5 اسفند 91 21:12
خوش اومدی عزیزم